søndag 3. juni 2012

Jentehelg / recharged

Etter intense uker / måneder (!) med visning, hussalg, renovasjon av nykjøpt hus, skolestreik, og ekstremt hektiske jobbdager og jobbreiser, snudde jeg i døra fredag og dro til hovedstaden. Selv om tidspunktet kanskje ikke var optimalt var det heller aldri noe alternativ å ikke dra, når to av mine beste venninner skulle markeres, er jeg selvfølgelig på plass!!



Fredag ble det herlig 40-årsdag på Oslo øst - med rekemiddag og fest med små og store - salsadansing, indisk danseoppvisning og allsang i god gammeldags norsk festestil til langt på natt - fantastisk!!




Dagen etter feiret vi "utdrikningslag" for ei felles kjempevenninne. Og det ble også helt herlig!!
Skikkelig jentehelg - god mat, sang, dans, bading, vann og damp og full avslapning, massevis av energi og humør - både sprudlende og sentimentalt. 





Klassiske ingredienser i ei jentehelg.
Men hvem trenger å finne opp kruttet på nytt!?






Skulle kanskje trodd at jeg var sliten etter ei slik helg på toppen av alt det andre, men nei.
Føler meg i stedet opplada! :) Utlada og vips opplada!
I alle fall i kveld!! :)


Takk til Herr Åpent^hus som har holdt hjemmefronten når jeg har farta! Nå skal jeg holde meg ved basen ei stund!! :)

Håper din helg var fin?

Klem fra Åpent^hus



2 kommentarer:

  1. herlig
    av og til får man energi selv om man bruker.

    SvarSlett
  2. Absolutt ingridienser til en trivelig venninnehelg som ga mye latter og smil og noen rørte tårer i øyekroken:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...