fredag 1. juni 2012

Lyst og nordisk / light nordic


I dag har jeg lyst til å nyte ei fint innreda dansk leilighet 
innreda på studentbudsjett. 

Elsker lyst og nordisk.










bilder fra Boligmagasinet dk. 


Så hvordan var din uke? 
Min har vært ekstremt hektisk. Høydepunktet var fullføringen av kjempemarkering med flere statsråder til stede. Det  gikk fint og det er såå  godt å være ferdig med det hele. 
Nå kvikklader jeg batteriene og krysser fingrene for at ikke 
streiken gjør det vanskelig å komme seg til hovedstaden. 

Riktig god helg!!
Beste hilsener fra 
Åpent^hus


Nå blir det 
Ritkig god helg alle. 

7 kommentarer:

  1. Jättefint hem. min vecka har gått snabbt, dax att börja jobba nästa vecka efter att ha varit sjukskriven i fem veckor...önskar dig en fin helg. Kramar

    SvarSlett
  2. Sikke et fint hjem! :D Tak for inspiration! Glæder mig til at følge med herinde ;o)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Oi, det studentbudsjettet var rimelig bra. Eamse og andre klassikere i fleng:) kanskje jeg må flytte til Danmark, for der har tydeligvis studentene det godt:-) hihi..

    God helg til dere!!
    Klem fra Mirjan

    SvarSlett
  5. Enig med siste kommentar her over: ikek at jeg syns jeg hadde dårlig råd som student, men Eames-stoler hadde jeg nå ikke råd til... Men fint var det!

    SvarSlett
  6. Det er akkurat sånn ei leilighet skal vere! Ei god blanding av ulike tekstilar og fargar, som sammen dannar ein fin harmoni!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...