fredag 22. juni 2012

Sol og helg og nytt møbel / TGIF




Endelig fredag - så herlig.
og denne gangen skal helgen nytes med familie.
et par dager finevær og vi smiler som solen.
nyter uterommet og Livet :)



Husprosjektet skrider frem, og jeg har så smått begynt å tenke på hvordan barneromma skal ta form. 
I dag tok jeg med tid til en sving i brukthandelen, og fant denne fine hylla. Den tenker jeg passer fint til oppbevaring og utstilling av saker og ting på et av barneromma. 






og var det jeg som ikke sa at jeg hadde hage?
det gror da litt i blomsterbedet mitt.
og jeg nyter synet av det. :)


og hvorfor denne blandingen av hagebilder og ny kommode?
sikkert fordi kommoden ikke har kommet lengre ennå! :)


I neste uke skal jeg vise mer fra husprosjektet. Der skjer det stadig ting! :)


Riktig god helg til alle som velger
å svinge innom her hos meg. 
Måtte den bli både avslappende og energigivende. 

Beste hilsener fra 
Åpent^hus

I neste innlegg
retromiks

4 kommentarer:

  1. Så vakker den er!
    Fine bilder og ikke minst blomster. Ha en flott helg! klem Hege

    SvarSlett
  2. Kjempetrivelig!

    Deilig med soool :)
    Hylla var innmari fin.
    Liker så godt formen. Som skapt til huset da ;)

    Marit har tegnet kjempefine bad til huset vårt, og jeg er overlykkelig over at du anbefalte henne. Vi stod litt i stampe med rørleggeren som ikke var mye til hjelp i forhold til plassering. Nå går det så mye bedre...

    Frøya er sendt på korpsfestival i Bø, og vi andre skal pakke og pakke og pakke...og kanskje kjøre noen flyttelass.

    Kos dæ i hælga da!
    Siw

    SvarSlett
  3. Blir spennende å se hva du har tenkt å gjøre med hylla:)
    Lykke til videre med husprosjektet.
    Fortsatt god helg:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Knallfin hylle! En drøm å finne en sånn!! God ny uke til deg :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...